fantaaastiska sommaren

Jaha vilken sommar jag hittills har haft. (Eller...)

- Jag har varit på fester och druckit, men aldrig varit full... (På Hela sommaren alltså)
- Jag har inte varit på någon form av tillställning (Förutom en magisk midsommar då..)
- Jag har inte umgåtts med så många vänner förutom kring midsommar och Bettan då och då...
- Jag har inte haft mer än en handfull med dagar ledigt tillsammans med Fredde
- Jag har shoppat 1 gång.



- Jag har varit på Skansen
- Jag har varit på Grönan
- Jag har varit i Skärgården
- Jag har fått lyxa till det med restaurangbesök i mängder ( "För det är så vi göör de här i Stockholm.." )


Och varför detta?

Ett svar, ett jävla svar:

JOBBA över fucking heltid hela jäkla sommaren. Värt liv.

Jag återkommer sommaren 2010. Yäää..!

Fast snart så åker vi till Småland sen upp till Norr en sväng och sen kommer mamma och syster och besöker.  Sommarens höjdpunkter! :) Sen så blir det 1 Sept och vi har en ny lägenhet till hands, Ohyä.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hahaha! Tur man är uppskattad ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback