1,2,3 nu ska vi se.

Ännu en workingday. Nu när man jobbat några dagar i rad blir jag som en kanin som bara kan fortsätta och fortsätta. OCH, det bästa, man får massa motion "mot" (eller med) sin vilja. Idag blev det 18.300 steg, vilket är Näästan dubbelt upp än vad man "rekomenderas" att gå per dag. Till frukost blev det surdegsbröd och ägg, lunch blev det frukt och Alléva och middag en hemmagjord ceasarsallad. Det är inte så att jag " nomore sötsaker, nu ska jag gå in stenhårt i detta" utan jag fick bara en "Jag ska testa, typ.." och jag känner inget sug efter några onyttigheter och de här med stegräknare blir som en sport. Försöka öka för var dag. Fast snart går jag väl Sverige runt på en kväll så någon gräns får jag väl sätta! ;)


Fråga:

Johanna om good job.:

Ser du nåt resultat av dieten? Har du gått ner nå i vikt? Bara nyfiken.. funderar på att haka på ditt spår :)
Men bara om det händer nåt! :) Kram!!

Nu har jag inte varit såhär noggran mer än ca 2 veckor men ja, jag har inte stenkoll på viktnedgång blablabla utan mest välmåendet, humöret ( jag har blivit ännu gladade, om möjligt?), och stoltheten av att Jag Kan. Det är väl de som känns bäst, stoltheten av att man kan stå emot, att man kan äta bra mat och motionera så mkt som "behövs", så kan man belöna sig med något litet snask på helgen. Men bara Lite, så man inte hamnar i sötsuget igen.
Go for it du med, då kan vi sporra varandra! :)



Så kör hårt bloggläsare och de som känner sig manade, nu går vi all in i välmåendeprojekt! :D



Hädan efter ska jag skriva mer om "mina framsteg" (om det blir några?) och matvanor/motion.
Om ni gör något liknande, dela gärna med er med tips osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback