1 år

I bloggen för ett år sedan...

" Näe ja ä inte bitter.

Ja hej.

No more Johan.

Och det är ju så enkelt att tänka att "Nää jag ska inte skriva, jag ska inte ringa..." men de är svårt att hålla.
Men nu jäklar. Inte ett jäkla sms till.

För vet ni varför...

Jo, för det är inte Mig som det är fel på. Det är inte Jag som är orsaken.

Utan allt är Hans fel. Som inte gav de en chans.

Och det är ju skönt att veta!


Meen jag är inte bitter:D

Jag och Anna konstaterade en sak förra fredagen.

Varför tror man att man ska vara lycklig om man är två?
Varför ska man vara beroende av det?



För nu ska jag luncha på Källan med mamma sen åka till Skeå med Anna och Anna och ha en alldeles utomordentligt trevlig tjejkväll med vin, utgång och massa trevliga grabbar i sikte.




Grekland, here we comeee...! (?)


PUSS"



1, Johan-tider. Det var då ja.
2, Grekland? Vem skulle jag följa med till Grekland?

Jaasi..

Kommentarer
Postat av: Erica

Precis..Grekland?! WTF?

Postat av: Bettank

Eh, hello! Vem var i Grekland ifjol? JAG!!!!!!!!!!!!! Glömma bort mig sådär. PAH!

2009-07-23 @ 22:35:47
URL: http://bettank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback