Västermalm !

Då var man igång med detta "Idag händer detta i Stockholm"-inläggen då.

"idag har vi..." promenixat till Fridhemsplan. Stosat runt i Västermalmsgallerian och lunchat på ett Libanesiskt hak. Sjukt gott, med maaassa meze av olika sorter. Mh! Till de dracks en "Libanesisk coctail" dvs. Mjölk med banan och honung.



Åh vad jag trivs här. Vi köpte (han, men jag fick välja) en inredningsgrej idag. En kruka med blomma i. Att ha på toaletten. Kikade på lite annat smått och gott för hemmet men det får vi ta när jag bor här på riktigt. Men det känns mer på riktigt när man kan bestämma tillsammans hur hemmet ska se ut. Och min "walk in closet" i mindre format. För allt mitt smink och ytligheter. GUD vad jag ska göra den tjejig...Every girls dream ;)





Och på lördag morgon väntar småland på oss. Träffa Mamma Fredrik, Pappa Fredrik och Lillebror Fredrik. Gud så kul ! :)

Ha en bra kväll, imorgon kommer jag nog att ha bloggmaraton med mig själv, då Fredrik jobbar. Det kommer bara att spruuta inlägg i min blogg!

Puss

Kommentarer
Postat av: Christinapullan

MÄTTA MIG MED BLOGGINLÄGG!

Postat av: Anonym

sv: DU SKA HULKA INLÄGG. DU SKA SJUKSKRIVA DIG FRÅN JOBBET FÖR ATT DU HAR FÅTT INLÄGGSSJUKAN!

2009-01-15 @ 22:10:35
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Madde

Är så himla glad för din skull! Tråkigt att du ska flytta men LYCKA TILL!! kram

2009-01-16 @ 07:23:26
Postat av: Anonym

sv: Åh tack Madde :) Hur var utlandet ?

2009-01-16 @ 09:52:48
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback