And suddenlyy...

När jag gick från Santa och David igår så knackades det frenetiskt på ett fönster bakom mig Jag vände mig av ren reaktion och det var till mig, faktiskt :) Malin och Moa, gamla grannar. Oj så glada dom blev av att snegla mitt fejs igen!  Dito :) Moa ska också flytta till Stockholm i vår, så vi drog en lättande pust tillsammans och insåg att vi måste börja pola där nere. Någon till som man känner. Yaay ! Jag har snart en dubbel handfull av vänner att beblanda mig med där nere. Bra start !:)

I helgen blir det firre-ferre och jag CAN´T WAIT !!  Jag och Emma är lika peppade och då slutar det alltid perfekt. Dansa dansa dansa dansa....



Nu är detta andra dagen på rad som jag vaknar upp med GULD I MUN. Vårkänslor och glädje. Inget fel i de iof, men jag förstår inte vart vårkänslorna kan klämma sig fram ! Skumt, hmh..!


Ja, snart bär det iväg till Lassa. Innan dess ska jag beskåda Tina´s morgondans till Tila Tequila och pudra min nyvakna näbb !


Ska jag ta och bjuda på lite sommarbilder också, igen.... !

   
  


Laters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback