Vänner, familj !

Det kan vara dagar, det kan vara veckor, det kan vara månader. Jag har ingen aning om hur lång tid jag har kvar i Skellefteå. Men det känns helt klar som några få dagar, då jag har börjat rensa och packa ner lite saker att ta med och lämna där. Börja lägga in i mina egna garderober som för tillfället står tomma.

Ikväll kom Emma förbi. Hon ville träffa mig innan jag åker. Amandarin och Kicki kom också. Och Tina. fast hon "bor" ju här nu. Vi skrattade tills vi grät och tårarna sprutade. Sen insåg jag att jag vill umgås med alla mina nära här uppe så mkt som möjligt medans jag kan. Kommer att sakna det spontana. Skicka ett sms till brudarna, 5 min senare umgås man. Käka kycklingburgare. Ta en kvällsfika på Waynes. Käka bakismat på Dallas. Dansa Häcken av sig på Statt. Låtsas att det är högsommar när det är isande kyla. Köra via Hallen efter jobbet, handla och sedan åka till Erikslid för att fika.

Sedan fick jag ett sms.... Det berörde oerhört. Av älskade Kicki.

K: "Du har världens underbaraste skratt. DET kommer jag verkligen att sakna när du flyttar"

svar " Söt! Bara skrattet alltså?;)"

K: " Nää... Typ allt :( Hur mkt som helst. Jag fattar det nog inte riktigt. Vill hålla dig kvar men samtidigt unnar jag dig allt gott här i världen så jag vill att du ska få testa något nytt. Dessutom tillsammans med en kille som inget annat vill än att ara med dig. Nu börjar jag snart gråta ju "


Förstår ni hur SVÅRT det kommer vara att lämna Er, alla älskade underbara vänner, min Älskade familj, Kevin....... Jag Älskar er ! Men nu är det dax att pröva sina vingar och följa mitt hjärta. Pröva dem tillsammans med killen. Killen som jag faktiskt älskar. Och det känns Underbart! Fredrik, jag kan lova dig att jag ska satsa på vårt förhållande till 110%, vad som än krävs.


För jag har Aldrig känt såhär.. Ren lycka. Fulländan. För första gången !



Men jag lovar , Ingen kan ersätta Er !


Det senaste året har varit det bästa. Dels för att jag gick från att undanhålla sanningen om mina problem för mig själv och min familj, till att finna sig själv och ändra värderingar, dels för att jag har mött många nya vänner för livet, vetat att jag gjort en inverkan i deras liv, se de skratta och le som ingen annan, förgyllt varandras vardag.

Ikväll är det många tankar som cirkulerar. Måste få blogga av mig lite... Lär nog inte kunna somna på ett tag!

God natt på er! ♥

Kommentarer
Postat av: E.Bo

Har jag missuppfattat detta helt?! Drar du till Stockholm den 14:e för att stanna?!?!?! Jag trodde du skulle återvända inom en snar framtid för att SEN flytta?

2009-01-13 @ 07:37:05
Postat av: Anonym

sv: jo så är det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback