Stockholm!

Hola!
Resan gick väldigt smidigt. Lite folk på planet, stillsam landning, powerwalk från gaten till baggagebandet, köpa tågbiljett och precis när jag kom ner till ARN express så kommer tåget. Så ingen onödig väntetid ! Och där stod Freddis när jag klev av tåget. Äntligen! GIvetvis blev det "STHLM kaffe med mjölk". En Pasta Pollo och en snickerskaka efter. Precis som sist!


Det blev inte en lång stund på stan, jag ville "heem" hem hem hem. När vi kom hem blev de att packa upp det som skulle lämnas kvar här. Sedan intog jag soffan för lite Top Model och Hell´s Kitchen medans Fredde monterade ner en stor hylla och lagade mat.  VIlken händig hemmaman! Nu diskar han och jag bloggar. Helvette så oschysst jag är ! :)

Ja, mycke nöje då! Ha ha! :)

Ikväll blir det Schindlers List och BEN & JERRY heell yeah!

Puss!




Kommentarer
Postat av: Cilla

Fy fan Carkis jag är så glad för din skull! Njut av livet det är du värd!!

2009-01-18 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback