spara bör man annars dör man

När man "bor" med varandra är det svårt att inte påverkas av varandra. Det började med att jag tog efter Tinas frukostrutiner. Havreknäcke, skinka och paprika. På kvällarna blir det något liknande. Havreknäcke och Nestea Capuccino, Scrubs och Facebook. Nu ska Tina börja spara pengar och jag är inte sen med att haka på. Så idag blev det budgethandla på Ica Maxi.

Yogurt, 2 st för 25:-
3 st risgrynsgröt, Ica´s egna., 18:-
2 st paket salami, 20:- (ist för 1 paket skinka, 25 :-)
10 paket Nudlar, 30:-
2 st paket Juice ur Rea-korgen, 14:-
1 paket bröd, 20:-
1 Paprika, 5 :-
1 paket vindruvor, 20 :-
= 152:- - 27:- som jag fick av pantburkarna.

Nästa steg blir rabattkuponger från Ica Tidningen.

Tradera är flitigt besökt nu i dåliga tider. Dagligen kollar jag Dior-auktioner och har budat på en hel del oöppnat Dior-smink. Där tjänar man in måånga hundralappar ist för att handla på Kicks ! :)

Hur bra som helst ju ! :D



Kommentarer
Postat av: Bettan

Dagens tips: Sluta köpa svindyrt smink och köp bra mat istället. (Nudlar is ondska) ;)

Postat av: Anonym

sv: Haha, nää man måste ju prioritera vettu ;)

2009-01-31 @ 00:31:19
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback