Skumma drömmar

Ja, imorse vaknade jag på en superljus sida. Hela dagen var som en balett. Jag måste bara berätta mina drömmar inatt.
Först drömde jag att min vän Santa hade dött av någon orsak i närheten av en pizzeria som jag jobbade på. Plötsligt stoppae bagaren henne i ungnen och gjorde pizza av henne. Och ut kom en Vezuvio. Galet.

Sen drömde jag att jag var ute och rastade Kevin. Där kommer skådisen Rafael Edholm och går. Stannar upp och börja gosa med Kevin. Han började promota sin blogg och var väldigt snygg.

Nåja. När jag promenerade med K idag så gick jag längs efter Skehamsleden. Där kommer en dam med två hundar, samt en lös hund som springer efter henne. Hon sa till mig att det var en vilsen hund och måste ha rymt. Bad mig ta hand om honom och föra han från den stora vägen. " Jaaaha......?" Okej. Ja men jag gjorde som hon bad och började gå in på en mindre gata. Men min hund i koppel och en okänd liten hund bakom. Hade ingen aning om vart jag skulle lämna honom eller vem ägaren kunde vara. Tillslut kom en kvinna, springandes i rosa pyjamas och skriker till hunden! Ja, det var mysko iaf.


Jobbet jag sökte på Ball Breaker fick jag avslag på. Det var riktigt trist, de hade jag Gärna velat ha. Men men! :( Jag får hoppas på något av alla andra jobben jag sökt. Men tills vidare har ja blivit erbjuden en schema lagd rad på jobbet, så de känns bra!

Nåja, sova nu, jobba imorgon, ledig lördag, fest på kvällen sen jobba på söndag igen!

God Natt!



Rafael Edholm

Kommentarer
Postat av: Santa

haha, jaa .. du har verkligen Sjuuuka drömmar! :P visste inte riktigt om jag skulle skratta elr gråta när jag läste ditt sms om att jag dött och blivit inbakad i en pizza :P hahaha vill du ha bort mig kvinna, elr tycker du jag verkar så god så du vill äta upp mig ;)hehehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback