Så var det bestämt !

åh jag blir så trött på blogg.se för att alla inlägg alltid blir publicerade så sent. Det jag skrev igår är ännu inte publicerat!

Men desto mer peppad är jag för imorgon. Fest & utgång, med gott samvete. Länge sedan sist nu. Åh så kul det ska blii ! :)

Igår fick jag som sagt en egen schemarad och idag fick min syster springvikariat på mitt jobb. Kul! :)
Och nu är det bestämt. När jag får ett jobb som jag känner att jag skulle trivas med så flyttar jag till Stockholm. Från början så var det aldrig ett alternativ. Jag tänkte på att jag hade allt här. Familj, alla vänner, bekvämligheten. Men jag kan ju inte tänka så hela livet. Att stanna kvar bara för att mina vänner bor här. Dom finns ju kvar vart i världen jag än befinner mig (Hoppas jag?), och jag kommer att ångra mig om jag nte vidgar mina vyer, om än inte bara ett tag. För Fredrik har mött mig halvvägs och gått med på att flytta upp när det vankas "seriösare" takter. För den dagen jag vill skaffa familj så ska de få deras uppväxt här. Punk slut !
Nåja, jag kommer nog ändå att gråta floder den dagen jag flyttar, men jag försöker fokusera på det jag kommer till, och inte det jag lämnar! Fast mitt hem är mina vänners hem, så feel free so visit anyday!

Jag kommer att hyra ut min lägenhet möblerad i andrahand till att börja med (ska prata med hyresvärden kanske).
 Så, jag har sökt över 10 jobb, vissa ska anställa redan inom någon vecka, så jag tar vara på varje dag som återstår. Vem vet, jag kanske bor i Stockholm om 2 veckor, eller kanske 2 månader, vi får se! Och för er som undrar över Kevin, han ska bo i Norsjö till en början, tills jag se hur jag och Fredrik jobbar om vart annat.

Tur att jag kommer att ha Elisabeth där nere. Och andra "nyare" vänner. Men ingen är ju som er, mina nära och kära som jag träffar var och varannan dag!



Ps, Jag får inte hyra ut min lägenhet i andra hand! :( Jädrans då !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback