nytt år, nya möjligheter

Gott Nytt år, 15 timmar för sent. Nätet fungerade som vanligt väldigt dåligt hemma i Norsjö så jag hann aldrig skria ett flashigt nyårsinlägg. Nåväl!

Gåraftonen firades i Malå kommun, hemma hos Maria och Ricke då. Ett litet gäng på 9 personer. Förrätt, varmrätt, tårta, likör, kaffe, alkohol, Slash, spel, raketer, efterrätt, nattamat, skumpa, skratt och massa minst sagt intressanta diskutioner ( Allt från träd och buskar, sekter, kyrkan, vigsel, Australiens huvudstad m.m) bestod kvällen av.
Det hela avrundades kring 4-tiden och vi alla sovde över ( nästan ). Det dröjde dock ca en halvtimma innan jag, Emma och Anton var fulkomligt nöjd med sovtimmarna ( släcka en lampa här, släcka en lampa där, säga ditten och datten...) så det blev Inte mkt sömn för mig inatt, då pappa hämtade mig kring nio-tio tiden. Jobbar i e.m så jag ville hinna handla och göra lite grejor innan !

Och det nya året måste givetvis innefatta löften. Jag har tre.

• Äta hemma oftare

• Fika, godis och onyttigheter ska minska drastiskt

• Jobba jobba och spara ihop pengar så Sardinien kan få sig ett svenskt besök


Nu ska jag göra mig redo för ett kvällspass!

Vi ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback