njutningsdockan

Gud vilken mysig tjejkväll. Sandra kom hem till mig och duscha för dom har bestämt att inte ha en dusch på deras nyrenoverade toalett längre. Klokt val av dem må jag säga. Tina kom hem efter jobbet med en betällning, Ben & Jerry. På med mjukisoutfit och följa Sandra hem. Glass, popcorn, Soda Stream och manikyr till Let´s Dance. Sandra tillffredställde mig med att ge mig massage i hårbotten. Jag började nästan klättra på väggarna över hur skönt det var. Tina provade Sandys utekvällsgarderob för att hitta något till i morgon. Skrattar har vi, i määängder. Oj, i natt blir det god sömn !

Vad ska man ha på sig imorgonkväll ?

En sväng till tvättstugan och jag tappar bort Tina. Gömstället var såklart torkskåpet 


Hon uppskattade inte hårmassage lika mkt som jag

  

Rosa nagar fick det bli...



Angelica, svaret är Ja..tyvärr.... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback