mormor !

Det hela började förra onsdagen. Mormor for till sjukhuset för att få mer blod. Alt var annars som vanigt och hon var pigg. Helt plötsligt får hon propp efter propp...

Igår morse fick jag ett samtal av mamma. Mormor var okontaktbar. Allt blir kaos i mitt huvud och jag bryter mer eller mindre ihop. Satt vid hennes sida och höll handen från morgon till midnatt. Alla nära och kära var hos henne hela gårdagen. Hon vaknade upp till och från och försökte förstå vad som försegick runt om henne. Hon försökte prata men det blev mest bara ljud. Hon började nynna på en sång... " Låt solsken lysa genom allt ont.....". Hon vill att vi ska vara glada. Morfar grät och kramade henne. Bad till Gud att han skulle göra mormor frisk. Tårarna var oändliga. Men tur att vi har varandra. Mormors förtjänst att släktens relation är så stark som den är.

 
Mormor höll alltid tal på fester och födelsedagar
+
Mormor & morfar, tillsammans sedan 16 års ålder.


Nu ska jag äta lite sen åka tillbaka till henne.

Därav den glesa uppdateringen !

Kommentarer
Postat av: Amandarin

:( finns här för dig

2009-01-23 @ 11:13:41
Postat av: Bettan

Tänker på er. Sänd mina tankar till alla i familjen. krama om


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback