Januari månad- Sommar och sol

Okej, en saftig käftsmäll ska utdelas till Petra och jobbet. Ska ladda upp riktigt rejält tills ikväll då jag jobbar!

Jag startade min morgon med Pauline- I never said I was an angel och plötsligt så ser världen helt annorlunda ut. Jag fick sommarkänslor och kände för att möta upp Alla mina tjejvänner vid älven och käka glass, plågas i ett par skyhöga platåsandaler, använda de stora solglasögonen, svaja med en oversizeskjorta och säga "Äntligen sommar!". Fast det lär väl inte hända än på ett tag!

Men i sommar tror jag att det blir speciellt. Efter en vecka i Italien så har man en fin gyllenbrun färg och allt är fullbordat då min kära Elle är hemma, Emma bor i Skellefteå, Anna, Tina, Sandra befinner sig i trakterna, alla andra vänner och förhoppningsvis min pojkvän. Men det gör han. Visst? Joo... Det måste han !!


Visst är det märkligt att jag har sommarkänslor när det snöar ute och kylan har varit extrem de senaste dagarna! ;P

 
  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback