Jag kan kalla mig klantig, okej ?

Incheckningsvärdinna BallBreaker
Guest Servide Agent Hotell Clarion
Receptionist på byrå för kreditförsäkring ect.

Konferrensvärdinna
Receptionist Råd & Rön
Receptionist på deltid Entrepenad
Värdinna
Receptionist Model House
Värdinna Nordic Forum
Receptionist Scandic Hotel
Office Assistant booking.com

Kunduppföljare Australian Wine Club

12 sökta, 2 avslag so far. Jobb, ge mig ett ist för att Inte ge mig ett ! :-/

Vet ni vad som skedde idag?
Jag röjde ur badrumsskåpet på smink, smycken och allt möjligt. Satt vid köksbordet och fifflade, nyduschad, osminkad. 13.15 ringer min telefon från jobbet.

"Heej, vad gör du?"
"Ptjaa, fifflar och så.."
"Okej, ja du började för en kvart sedan..."
"Vaa? Jobbar jag idag? Nää jag är ju ledig ??? Eller??"


Nädå, hade förväxlat dag. Det är IMORGON jag är ledig, snyggt!

 
Mycke ska bort...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback