Inte ensam på Kungsholmen längre....om ett tag (förhoppningsvis)

Då var det dags igen, mina vänner, för ett nytt asbra inlägg från mig. Känns som jag vid det här laget vågar nämna mitt egna namn även här. Nu vet ju ni vem jag är mer än jag själv;) Vad har då hänt sen senast? Massor, massor och åter massor. Åkt hit och dit. C har kommit hit och dit. Firat jul med svärföräldrarna och många andra från hennes underbara släkt och assköna polare (ni är toppen). Dock är det mest spännande att vi inom en snar framtid kommer att flytta ihop. Som C skrev tidigare så flyttar hon hit till Fjollträsk först. Efter några år här så flyttar vi bägge upp. Jag håller med om det är bättre att uppfostra barn i en mindre ort än i storstan. Just nu är jag som på moln och går omkring med ett ännu bredare leende . Ännu bredare och mina smilband går av som ett gummiband.

Gästbloggaren Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback