Har man lite att göra ?

Jag går händelsen i förväg och tänker väldigt mkt på hur jag ska frakta diverse saker, vad jag vill ha kvar, inte kvar, när jag får något jobb, hur länge jag har kvar i Skellefteå. "Flytt-ångesten" gjorde sig tillkänna så jag började surfa lite möbler och så. Nu känns det bättre igen. Så bra att jag har suttit i några timmar och målat ett vardagsrum i min smak i Paint. De ni! :)























T.o.m detaljer som eld på ljusstakarna. Nu vil jag ha beröm, tack! ;)

Kommentarer
Postat av: Syster

applåder. Men baraen fråga..vad ska du me en slaktad ko på golvet?

2009-01-09 @ 18:44:58
Postat av: Jenny

Tjusigt värre! Du kanske skulle spelat Sims 2? Det är ju själva inredandet som är skoj ;)

Postat av: Anonym

sv: Syrran, ja säg de, men de är ju fasen snyggt =)

2009-01-09 @ 22:13:28
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Jenny, varför spela Sims när man kan rita i Paint ;)

2009-01-09 @ 22:14:26
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback