Gooooooooooood moooorniiing

Mamma ringde i morse. Hon sa att ni hade det riktigt svinigt kallt där hemma. Ajdå, hmh, trist då, för här skiner solen, himmelen är blå och graderna är långt ifrån som hemma. Feels... pretty okey ! :D

Vad ska jag göra idag? Hemma själv. Har suttit i soffan och kika tpå Vakna! Med The Voice, käkat mina left overs av min Chunkey Monkey Ben & Jerry, kliat mig i håret, snackat i telefon och bara njutit av vardagen i soffan. Kanske tar sig en promenix in till stan idag..? Vara en i mängden längs Drottninggatan... Kändisspaning on my own ? Eller en skön promenad längs Mälarstrand i solen. DE lät däremot rätt så skönt. Ja, vi får se.

Igårkväll var jag snäll mot Fredde för en gångs skull. Gav han ryggmassage och var söt. Annars bruka jag jävlas.. kittlas och så... Tills han vrider och vänder på sig, stångar såpass att jag flyger av som en vante, landar på hans näsa sen gnäller han som en mus över nässmärtor. Ska försöka vara snäll mot honom idag med. Försöka, kom ihåg det, försööka!

Detta är enbart ett av en hel radda av inlägg idag. Så, vi hörs snart igen! :D


Jag erkänner, det var Jag som tvingade upp honom i fönstret igår!

Morgonsol mellan husen i Stockholm...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kära gamla norr mälarstrand... lyllos dig :) Du kan ju vinka till Julia över landstingsparken, så nära är det ;) Kram

2009-01-16 @ 12:05:15
Postat av: Jenny

Eh, det var då jag som skrev. Men det förstod du väl nästan? :P

Postat av: Anonym

sv: Haha, jag förstod det ;D Jaså, är det Såå nära? Hon hör ju nästan när jag nyser då :-D

2009-01-16 @ 12:08:54
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback