drömscenarium

Torsdagkväll • Dagen efter nyårsafton  • 3 timmars sömn • 5 timmar arbete • -12 grader och bilen vägrar starta kl 21.00 när jag äntligen ska få åka hem och sova. Denna gången var det inte bilbatteriet det var fel på. Nu var det något annat.

Efter MÅNGA om och men, samtal, tårar, frustration, försök till att mecka, förfrusna kroppsdelar så är jag åter på plats i min lägenhet! Det tog bara 2 timmar extra ikväll.


Snart överväger jag en cykel framför skrotfan!


Och mitt huvud spränger... Jag behöver sömn. Söömn!

Men bakom molnen finns solen såklart.

Fredrik säger:

jag blir nästan tårögd när jag tänker på hur mycket jag älskar dig


carkan.blogg.se säger:

men älskade du !!!


 

Fredrik säger:

kan inte beskriva hur mycket jag tycker om dig


Meddelanden som dessa gjorde allt så mkt bättre

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback