dax att sova igen

Jag är verkligen den som kan sova vart som helst, hur som helst och när som helst. På bussar, i bilen, i soffan, på golvet, på Nobelfest, på Travbanan, i Röjnoret och på golfbanan.

Så nu har jag precis klivit upp ur en försovning till min riktiga sovning. Så nu ska jag lägga mig, igen ! :)

GOD NATT PÅ ER! Och vet ni vad, den som ringer och väcker mig i morgon ska få en saftig örfil en vacker dag!



Och ni, pröva aldrig att vecka någon med "kasta vatten  ansiktet"-metoden. Det gjorde syrran när jag var liten, men hon bytte ut vattnet mot apelsinjuice. Gissa om jag kräktes resten av den kvällen. Inget Disney Dax för mig då inte!

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha :-) Dock va skillnaden att jag hällde de i munnen på dej ;-)

2009-01-06 @ 13:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback