dagens schema

  • Duscha, sminka sig, klä sig
  • Gå ner till förrådet och rota i "skoförrådet" efter några schyssta pjukks som jag hoppas att jag glömt bort och blir glatt överraskad över att hitta igen.
  • Gå in till stan och möta upp en handfull tjejer
  • Inte gå in på Cubus och köpa den där tröjan som jag provat, hängt undan, tänkt på 24/7 i två dagar, drömmer om, älskar och vill haaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
  • Handla viiin
  • Dricka kaffe
  • Gå hem, surfa lite, poppa musik, ladda partynerverna ( Som jag redan gjort i en veckas tid...)
  • Göra sig fin
  • Invänta Tina, Stina och Emma
  • Bege sig mot Erikslid
  • FEST
  • Taxi
  • STATION 8
  • Dansa all night long
  • Gå hem, ont i fötterna, gnälla lite, komma in, dra av sig skor och kläder, borsta tänderna, tvätta bort sminket, ta på sig pyjamas och SOVA!



Det var dagens alltså, och en bit in på natten!

HA EN BRA LÖRDAG ALLA PARTYANIMALS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback