Ben & Jerry eller akuten? Pick and chooooose

Jaha så var arbetet avklarat. Och efter detta var planen en mysig Ben & Jerrykväll på Getberget, men det fick en plötslig vändning och jag fick agera hjälpare till en vän i nöd. Så akuten blev målet med kvällen! Men vad gör man inte för vänner, så säg ! :)

En kopp teé och mackor blev det ist. Får skjuta upp B&J´n tills en annan kväll!!

Nu ska jag spela lite Sten, Sax & Påse och Sanning eller Konka med Fredde på msn. Sen sängen, sova sova sängen!


God Natt på er ! :)

I morgon är jag äntligen leeeeeeeeeeeeedig ( peppar peppar...)


Nu har allting spårat. Inom loppet av en kvart så har jag spelat spel, skickat en jobbansökan til Clarion Hotel Sthlm och bytt ämne från hyra till fiskekort, med Tina!

Men NU ska jag rikta mitt avsminkade ansikte 30 grader norr och rakt fram-Sängen!

PYSS!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vem e den här karln du har? Full presentation tack!

2009-01-06 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback