värdelös.se

SKÄRP MIG. Jag är sämst men nu har jag verkligen varit sämst. Över en vecka sedan sist jag loggade in här.

Jaha, jag ska egentligen inte skriva något speciellt. Det har inte skett något övernaturligt den senaste veckan direkt. Förutom att Calle inte vann Idol, vilket är helt fantastiskt. En lättandes pjuh.

Och snart är det ju. vad är det.. 10 dagar kvar..? Jo. Tiden går undan så man knappt hinner med. Jag har malt Julradion.se heldagarna alla dagar lång tid tillbaka och Fredrik talar i julmelodi:iskt nu. Alla klappar är inköpta, bilen är servad, besiktad och verkstad:ad och jag har inte blivit bankrutt trots detta. Jag tror att den dära osynliga Carolina-Fonden lever ett eget liv. Jag får tacka till alla sponsorer ute i vår osynliga värld. Eller nått...

Annars då.. Juldagen blir det fest. Förfest iaf. Sen om man går ut på Hotellet återstår att se. Jag har som gett upp hoppet för det stället. Men nu är jag ju "singel" på juldagen så vi får väl se.


Hungern skriker i min mage och jag längtar efter den råstekta potatisen och all vitlöken till. Mmmmmums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback