paranormala aktiviteter, någon..?

God Söndagskväll. I morse efter vår helstädning kände vi att vi skulle belöna oss med en bio ikväll. Paranormal Activity. Men dessvärre blev Fredrik utringd på jobb så jag gick med brorsan ist.

Jaha.. Kim förvarnade mig att jag skulle typ avlida av skräck. Första delen var väl lite halvdan. Jag behövde inte hålla för ögonen en enda gång vilket jag i normala fall bruka göra. Men sedan sista delen av filmen. Mössa på, vantarna på, vilket resulterade i vant-lurviga ögon efter att ha hållt för dem för länge. Ja.. Vad säger man? Om jag inte varit knäpp tidigare så är jag det nu. Det var tametusan bland dom läskigaste filmer jag någonsin sett. Fyyyy fasen. Jag ångrar nog lite att jag såg den. Nå ja.

Nu ska jag krypa ner i sängen. Ensammen. Fast filmen att dömma så är ju Inte sovrummet det säkraste stället att befinna sig i om man vill undkomma demoner och läskigheter.

Vi får helt enkelt se hur jag gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback