julmysa

Julemys. Har ni lyssnat på Julradion via webben? Den är ju perfekt, slipper man knåpa ihop en egen jullista på Spotify.

Jag har så gärna velat ha en julgran i år. Eller ett ris i en zinkhink. Men granar kostar ju ändå några hundra + massa pyntning och granris verka va omöjligt att hitta så jag kom på en annan idé, att sätta bollar i riset med belysniing. Det funkar ju det med.

Idag ska vi ut på stan och träffa syrran och Patrik. Sista julshoppingen om vi har tur. Annars bara strosa runt och mysa lite.

Jag är för övrigt ruskigt deppad över att Calle gått så långt i Idol. Jag förstår inte vad folk ser hos den personen. Kan varken lyssna eller titta på honom.

Lite julpynt med en kass kamera.







Kommentarer
Postat av: Anonym

very nice

2009-12-12 @ 23:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback