bitterklubben, vad hände av dig?

Åh nu får jag sådana flashbacks till exakt ett år tillbaka, den bästa hösten jag någonsin haft.

Låt säga att det hela började när jag sa upp mig från sommarjobbet på campingen och fick jobb på Morö Backe hemtjänst. Jag inledde mina första pass med att vara lite blyg och eftertänksam men så fort jag hade kännt av stämningen på stället så gick jag all in och försökte smitta utvalda med lite Carkan-blod. Sagt och gjort och var helg var en partyhelg. Vikariefester hit, drama dit och jobbpassen blev som ett enda dagis ( Nädå, men sinsemellan var det ganska lajbans..).

Hösten kom och vi blev ett gäng glada singelbrudar som fann varandra lite extra vid namn Martina, Amanda, Kicki och jag då. Vi umgicks dagligen från morgon till kväll, oftast gjorde vi hyss som att jävlas med folk, klä ut sig, ta konstiga bilder, lura killar och rent allmänt go mental. Vi försörjde Subway och Waynes och avlöste varandra med problem och bekymmer. Varje helg var en Station8-helg.

Vi spelade alltid en låt som blev speciell för oss, då de inledande jävulskapena var i tonerna till denna. Många timmar har man dansat till den också.

Jag skaffade pojkvän, blev sådär "ny i et förhållande"-tråkig och gled sakta ur denna " Bitter Klubben"-sekten. Synd det för jag saknar dom där månaderna Väldigt mkt.

But tho, en BK-friend is always en friend.











Och inte ens när jag jobbade och de andra var lediga fick jag vara i fred.
Här hade det spökat ut sig och tog med sig min Kevin för att underhålla mig. Det tackarr vi för ! :)


Kolla under kategorin "Bitter-klubb", där hamnade mycke trams från den tiden.

Kommentarer
Postat av: Kevins dagmamma

När du kommer hem ska vi mysklubba istället :)

2009-08-07 @ 00:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback