sola och bada, i....?

Nu har vi ruskat om hela Kungsholmen med vår existens på stranden lite längre bort. Varken jag eller Fredde har hunnit sola direkt mkt i sommar och vi var nog dom ända som matchade lunchlådan bättre än den mänskliga rasen. Men vi utstod iaf några timmar i solen och bada massor gjorde vi. Till råga på allt så var SVT där och filmade paret som solade 30 cm ovanför oss. Det skulle sändas på Rapport kl 19.30 ikväll och blev jag med så vet jag vilka jag ska besöka inatt.  Vi gick hem pga att magarna said so. Hunger hunger. Så nu har vi smällt i oss hemmalagad kinamat bestående av kycklinggryta med kastanjer, annanas, bambuskott, kyckling och nuggets till.

Jag är äcklig så jag måste hoppa in i duschen omgående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback