secon hand och flyttpacka

Första arbetsdagenpå dagsturerna och jag kan lova att jag är Inte van att ställa klockan och stiga upp tidigt denna sommar.

Nu har vi börjat packa ner saker som vi inte ska använda i kartonger. Det är ju trots allt bara ca 3 veckor tills Jag flyttar härifrån och fram tills dess jobbar jag 95% av dagarna. Helt sjukt. Ett halvår fick Stockholm av mig.

I helgen kommer mina kusiner hit i tron om att vi skulle ha världens härligaste Second Hand-häng på söder men jag misstog mig och trodde jag var ledig men när biljetterna redan var bokade såg jag att jag har jobbarhelg. Jävla jävla skit. Vi får go mental efter jag slutat jobba på eftermiddagarna istället.


Nu ska jag ist go mental i sänghalmen med ett korsord som så snällt hade dympt ner i brevinkastet när jag kom hem igår. Premunation for the win.

Nighters då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback