näst näst..

Näst sista natten på Pontonjärgatan 3, 112 22 Kungsholmen. Galet. Boooh! Mina väskor står redo för mig och jag har bara några smågrejor att stoppa ner. Nästa gång man är tillbaka här så är man bara gäst. Gäst i våran älskade lägenhet som är finast i världen. Nåja. Jag kan inte direkt klaga över vår fyarummare på Älvsbacka heller. Inte alls. Absolut inte.

Men det är väl alltid lite ångestladdat när man ska göra en dramatisk ändring i livet..? Som när jag flyttade ner, jag grät hela resan från Norsjö till Skellet, på planet, när vi gick från centralen och hem, och litegranna dagen efter med.

Whatever, nu ska jag lägga mig i min säng för näst sista gången innan vi skiljer oss från varandra. One last time med korsordet i högsta hugg. 08.40 går planet på Fredag. Hoppas ni längtar efter mig ! :/

Kommentarer
Postat av: jillbacill

MAssor =)

2009-08-27 @ 11:36:24
Postat av: Kevins dagmamma

Oja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback