Miss sämsta partyCarkan beach 09

Kl är 00.20 och det är The Grand Finale på Beachen 09, the partynight to be. Och här sitter jag i pyjamas, precis hemkommen. Jag går med svansen mellan benen och bär skammen som den tyngsta bördan.

Förfesten var magisk, en miljard människor anslöt, det blev födelsedagssång och tårta och när vi begav oss, lagomt laddade för hotellet, så tog vi en svängom på pizzerian och efter en pizzakoma och allt för lång väntetid så blev klockan för mkt och för smål för att pröjsa 150 riksdaler för att hälsa på folk på hotellet som man egentligen inte skulle hälsa på i övrigt. Jag har utan tvekan varit den sämsta party Carkan denna helgen men jag har fått träffat och umgåtts med mina käraste käraste vänner och känner mig tillfreds med mitt umgänge så jag har ändå fått ut det jag hoppades på.

Så jag tar fram min svans och viftar med den och känner att jag kan gå och lägga mig och vakna imorgon och tycka att det var en magisk partyhelg med alla mina ÄLSKLINGAR.

Imorgon blir det avgång från Norsjö redan efter lunchtid och Stockholmsgatorna går under mina fötter än en gång. Men en månad kvar drygt, sen är vi Norrlänningar för alltid.




Puss.

Kommentarer
Postat av: Bettank

Men vi tycker om dig ändå! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback