men azzåååååååååå dreambooy lixoom

ÅH jag har hittat två brev som jag skrev till en brevkompis och till en kille jag var "kär i" när jag var kanske ca 11-12 år, som jag aldrig skickade iväg. Herregud alltså.

Brev till killen:

"Hej

Jag kan bara inte förstå att jag har träffat dig!!!
Du hade rätt... du e min "dream boy". Jag kommer ALLTID att komma ihåg dig!!!! (edit: not....)
Jag vill veta dina intressen! Vad gör du på fritiden!
Mina är:
Innebandy, du, killar, & lite musik!

När fyller du år? Kan jag få lite fakta om dig?
Här är lite om mig:
Jag_ Blond, blåögd, 170 cm (edit: ja, jag var lång redan då).....
fyller år den 10 december....
är kär.....
gillar skateare...
bor i ett stort rött hus....
har en hund, en dalmatin, som heter Tjabo och är 4 år
har en katt som heter My.... 14 år
har en bror som heter Robban....20 år
Har en syster som heter Erica.... 14 år
Har en pappa som heter Bo..... 53 år
Har en mamma som heter Margaretha..... 46 år

Här är några kort!!!!!!
0 ett hjärta

PUSS&KRAM
// din Carolina "


Intressant att jag ansåg att han var min Dream Boy, utan att, uppenbarligen, veta någoting överhuvudtaget om honom, frågorna att tyda.
Och intressant att jag inledde med "Du har rätt, du är min dream boy", hade han bestämt det till mig i förväg?

Här är brevet till min brevkompis

"Tjena
Hur e det mä du då?
Hoppaz det är fint =)
Hära får du ett kort av mej zom du önzkat.
Zom du märker zå har jag bytt ut s till z =)
Jag tycker att det är cooolt
KRAM" 

Yäää,  jag var inte liite coool !


Kommentarer
Postat av: Bettank

Vad hände DÄR då? ;D Vad händer i ditt liv egentligen?!

Postat av: Anonym

Jag fattar ingenting. Vem ÄR jag? typ coolaste bruden i norsjö möjligtvis. Och hela min karriär började på CRW data/Passagen.se.

2009-08-31 @ 17:48:20
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAHAHA! Znyggt! Jag älzkar att hitta gamla brev :)

2009-08-31 @ 19:09:40
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Cilla

Fan va cool du ä ojoj lätt coolast i stan!!!

2009-09-01 @ 19:52:03
URL: http://caecus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback