"Jag är så trött så jag skulle kunna säga det i sömn.."

Fredriks kollega har fått svininfluensan, och han själv vaknade upp i natt och mådde pyton och gör fortfarande det. Efter jobbet gick jag via Ica och köpte Activia och Cola. Jag besöker Ica på Kungsholmstorg minst 2 ggr/dag och det börja bli mer och mer pinsamt.

Jag har för övrigt glömt att berätta vad han gjorde i går natt. Som jag redan berättat så pratar han i sömn och jag vaknade av att han sa rakt ut " Alltså fyfan vad trött jag är", i sömn.. Jaa... vad säger man till en sån sak?


Idag rann min bägare över. Det var helt enkelt bara en dålig dag. Sånna som alla har. Gick hem och tjöt på lunchen sen var det över. Fit for fight lixom. Tömma kanalerna lite då och då.

Och nu är jag ledig i tre hela dagar, vilket är näst intill helt fantastiskt. Och näst nästa fredag kommer jag hem- För gott!


Fredag hela veckan, yihoo.




En liten idolbild på legenden.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du brukar inte variera genom att handla på butiken på Pontonjärgatan? Vet inte vilken kedja som äger den nu men :)

2009-08-15 @ 00:17:40
Postat av: Anonym

Tänkte du på "Handlaren" eller? Är inte det en skruttbutik, typ ?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback