grönan och så..

Hola.

Igårkväll var vi på Gröna Lund och latjade, jag och kusinerna med vän. Vi gick spökhuset och jag skrek som en galning och väste åt spökena och så åkte vi Kvasten som var hur kul som helst. Och självklart slank lite glass och varma chips ned.

Idag har jag jobbat och efter jobbet promenixade jag ner till stranden där de andra låg och stekte och hade gjort sedan i morse. Så jag badade som en galning och har halva mälaren i min kropp efter några för många kallsupar. Sen gick vi hem och Fropps lagade helstekt fläskfilé med vitlökoch råstekta rotsaker med smör&pesto sås till och hemmalagade vitlöksbaguetter. Det var såå smarrigt.

Nu är vi bänkade i soffan med chips, popcorn, smältost och guaccamole. Men hey, det är väl söndag?:)

Imorgon ska vi åka in till stan på kvällen och äta middag på en cubansk restaurang som heter
La Habana.


Dax att vika in årorna för mig och ladda för ännu en jobbardag. Kul. Not.

Natt och så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback