för att göra det korta lite längre

Det spårar alltid åt något håll när man ska samtala med Bettan. Det började så bra...
(SMS)

Jag: " God Natt!"

B: " Godnatt, jus ja, nästa helg säger du, vilken dag?"

Jag: " Hm, lördag?"

B: " lördag blir great. Utgång eller?"

Jag: " Eller bar + vin + brudar + farsan?"

B: " Typ. Ringer du farsan då?"

Jag: " ÖÖh farsan gör en plötsligt händer det och dyker upp som en ande ur en vinflaska och du bah VA FARSAN å han bah aa vad annars..."

B: " Hahaha. Är du min farsa då?"

Jag: " öh DU kanske är det?"

B: "Jag dör;) "

Jag: " Nu börja du vara lite otrevlig"

B: "Nuär du lika omöjlig som N***** L*******´s första år.'

Jag: " Nuär du lika respektingivande som HK-Kristin"

B: "Nu är du lika sned som I**-T***´s ögon.

Jag: " Nu är du lika ro:ad som Ek(a)en.

B: " Nu var du lika tråkig dom dig själv på beachen"

Jag: " Då var jag lika lugn som Simone Frid"


Kort och gott, det blir party nästa lördag med brudar som är bäst!

Kommentarer
Postat av: Bettank

Alltså jag höll verkligen på dö ;)

Postat av: Anonym

JAG DÖR OCKSÅ!

2009-08-06 @ 15:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback