brownie

Idag drog vi en runda via Östermalm innan vi tog oss in till stan. Redan där var vi alla tre helt döda och ville inget annat än att sova. Vi började iaf traska in mot city och gjorde ett kort stopp i PK-huset. Jag fick den spontant brillianta idén att transform to a brownie, så nu har jag page och brunt hår ! :)

Nu har iaf kusinerna åkt hem och jag sitter än så länge ensammen hemma och längtar ihjäl mig tills 27 Augusti.
 Ynka 12 arbetspass kvar, låt dom gå fort, snälla guuud!

Nu ska jag laga lite mat till min käraste gummipojke.

Laters.

Kommentarer
Postat av: Erica

lägg upp en bild så man får se ny frippan!!!!!!

Postat av: Patrik

Vad gulligt att du väntar så mycket på att jag ska fylla år :-)

2009-08-12 @ 06:52:45
Postat av: Anonym

Patrik, jaa det är klart. Det är ju årets höjdpunkt :)

2009-08-12 @ 07:28:38
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Erica

Hahahahahahahahahaha :-) I wet my pants!!

2009-08-12 @ 20:57:06
URL: http://visitmyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback