besatt, inredning, drömmar

Jag är som Besatt av vår nya lägenhet nu. Jag tänker på hur den ska inredas 24/7. Mestadels på vardagsrummet, som jag tror blir ballt, cleant och nutida, samtidigt som resterande rum i lägenheten blir lite lantligt, plåt, trä, Beatles, vitt och romantiskt. Fast jag får stå ut med att bo utan prylar i en månad, då flyttlastet kommer.

Iaf, vardagsrummet kommer att vara vitt vitt vitt med en svart fondvägg. Soffan är vit, möblerna vita, rena detaljer och det enda som fattas, och detta skriver jag som en bedjan om tillåtelse att köpa, är denna 1,5 sits fåtöljen från IKEA som jag skulle kunna dö för. (Man rymmer en hel armé i den )


IKEA Stockholm, 5,499:-




Älskling, jag ger dig min mooorgoon, jag ger dig min daaag, om jag får köpa denna fåtölj inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback