apan mitt emot!

God dagens.

Arbetarhelgen är på inrullning och även inflyttningsfest i Sollentuna som ska klämmas in någonstans där emellan. Ikväll kommer Sandy-Landy till oss för att trasha över natten. Stackarn som får sova i detta bråte av flyttkartonger och dylikt.

När jag satt och vändade på bussen för en liten stund sedan så stod det en liten lastbil parkerad bredvid busskuren. I denna var en kille med sin flickvän som var påväg att kliva ur den. Hon verkade grinig. Sen hör jag han skrika "MEN KLIV IN I BILEN!!" varav förmodligen vilken människa som helst reagerar på och kollar dit. Jag hann titta i en mikro sekund så utbrast den där lilla bittenfittan "VAD FAN GLORU PÅ VAA!" Jag hann behärska mig och tänkte att jag orkar inte kläfta emot, jag vänder mig bara bort annars skulle hon väl sula sin LV-kopia till väska i bakhuvudet på mig.


Stackars små irriterade tjejer som inte har bättre för sig.

Kommentarer
Postat av: Erica

Man blir inte riktigt klok på dessa bittra/sura/arga/irriterade fjollor som beter sig så. KRÄK. Skönt att slippa sthlm sen, dock finns det ju sådana människor i denna stad också. Tyvärr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback