Lurig Lista!

Ohejbara, en lista på G

Lovar du att vara ärlig? Absolutas.
Du heter: Emma Carolina Madeleine Wikström
Smeknamn: Carkan, Carro, Carkis, Cärk
Låt som när du är ledsen sörjer till? Sörjer sällan, men Eva Cassidy-Songbird har man väl gråtit till
Beroende av: Läppglans, umgänge, telefon
Vem behöver du mest just nu: Känner inget större absolut-måste-ha beroende av någon för tillfället.
Vad tror folk om dig? Ja vad tror folk om mig? Det kan väl ni svara på bättre än mig ;D
Stämmer det? ....som sagt...... ! ?
Vad får du oftast komplimanger för? Läppar och ögon kanske. Boobsen har fått sina komplimanger genom tiderna... mina "smink-talanger".. annars.. hmm.. inget spec.
Hur imponerar man på dig? Va kung på att vara social. Kunna hålla låda. En frisk fläkt. 
Brukar du skratta för dig själv? Yaah ! :)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Så"
Var bor du? Kungsholmen, Stockholm
Trivs du där: Oja. Underbar stadsdel. Mysigt på alla sätt, nära till de mesta och vattnet precis utanför fönstret. Love it.
Äger du några converse: Not yet :/
Sprit, cider, vin eller öl: Vin-Drink-Cider
Vad har du för mobil operatör: Telia Student
Är du allergisk i mot något: Kiwi
Har du haft sex idag: Närå närå
Nästa mål i ditt liv: Hitta en galet ledigt jobb på Bromma eller Arlanda flp, bli en kung-trafikassistent
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Mamma ville veta hemadressen.
Antal timmar sömn inatt:  Pjaa.. 10 stycken sådana
Sov du ensam: Jag ligger intill en lång brun-hårig man med bruna ögon.
Brukar du komma i tid: Ja.
När mår du bra: En kravlös solig dag med massa härliga människor
Hur känner du dig nu: Lite dirty. Vill tvätta händerna och sånt efter alla ledstänger i tunnelbanan och affärer, blää..
Vad tycker du om fötter: Blä!!
Vad saknar du: En STOR hög pengar
Favorit dryck på morgonen: Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22.00
Sysslar du med någon idrott: ..... Shame on me !
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mjaa...
Har du spytt offentligt: Mjoo..
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Njuta av att det är så enkelt att bli snygg.
Är du nöjd med ditt liv: Ja det tar sig ;)
Vad gör du i morgon: Promenerar till läkaren för provresultat, tvättar och avnjuter SATC med Bettan.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Någon hunka,
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Beyonce :)
Vad längtar du till? SOMMAREN !
Om fem månader: ....är det Augusti..
Du samlar på: Smink :/
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Fredrik, mamma
Gillar du golf: Not yet men jag ska ge mig den att bli en golf-flickvän så jag har något gemensamt med min man :)
Har du strumpor på dig nu: Nylonstrumpor, ja
När grät du senast:  I förrgår. Separationstårar.
Laddar du ner musik och film från Internet: Nä, Spotify for the win,
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jadu.. Shop ´till you drop !
Har du piercing: Ja
Vill du gifta dig: Mmmm :)
Vill du ha barn: Ge mig två döttrar.
Solar du ofta: Aldrig
Gillar du att dansa: Very nice very nice
Är du flygrädd: Icket alls. Flygplan= my PHASION, my LOVE!
Hur vig är du: Jag kan jämföra mig med gitarren som står till vänster om mig..
Vilken är din favoritglass: B&J forever.
Tycker du om sushi: Nej jag tycker det är riktigt BLÄ
Vad äter du helst när du ser på film: B&J
Bor dina föräldrar tillsammans: Ojo...
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morningglory
Röker du: Näjdåå
Hur ofta tränar/motionerar du: Vardagsmotion för tillfället
Senaste låt du hörde: Lady Gaga-Money Honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback