sunday in the sun.

God förmiddag ! :)

Så har man snart uthärdat en helg på egen hand och den har faktiskt varit jäkligt bra! Har solat, stökat och bara rått om mig själv ! :)

Igårkväll möttes vi som sagt vid O´Learys och satt på deras uteservering och drack en öl/cider och käkade pommes sen gick vi hem och gjorde Irish Coffée. Mycket mysig kväll. Så underbart att det är typ sommar nu.


Innan vi la oss så bad jag Fredrik ringa och väcka mig kring 9 idag för att tvinga mig klä på mig och gå ut och gå. Jag har intalat mig att jag ska gå ut och gå varje morgon men då går man i fällan att sätta sig vid tvn en stund och då är det kört, då blir det aldrig av. Så jag tog mig upp ur sängen och utan att hinna vakna till så klädde jag på mig och begav mig ut. Tog en härlig runda på ca 40 min sen gick jag in och gjorde en nyttig frukost bestående av ett äpple, en apelsin, en bannansmoothie och ett ägg. Nu ska jag bannemig hålla mig på den här banan! :)










Snart ska jag olja in mig och lägga mig och steka på gräsmattan igen.

Höres! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback