torsdag då, va ?

God morgon, medmänniskor!

Natten har varit turbulent, då jag har drömt väldigt märkliga grejer och Fredrik har börjat om med sitt skrattande i sömnen. Fast det är rätt underhållande. Ha ha. I morse ringde min telefon 06.30. Det var från gamla jobbet. Dom frågade om jag kunde jobba. Tror någon har glömt bort att jag faktiskt har flyttat. Iaf, när telefonen ringde var det en yrvaken Fredrik som vakna. Slängde sig över mig, stampade ner handen i mig tills jag fråga vad han höll på med. " Oj.. eh... Va.. Jag trodde inte du låg här. Jag skulle se vem som ringde.". Hans intensivitet i ögonen var som om han hade sett ett lik. Det är rent nöje att vara i närheten av yrvakna personer ;P

Jag har fått massa gratis mat-kuponger för att jag är nyinflyttad så idag ska vi bege oss ut på gratis-mat jakt. För tillfället är F hos polisen. Ajaj. Nä men han är på samtal. Han ska uppgradera sig till ordningsvakt och de ville se om han är psykiskt funtad för yrket. Well, efter en sånhär natt kan man ju undra .. !! ;P


När man har en nära 2 meter lång och tung man sittandes gränsle över sig en tidig morgon, då känner man att det är DAX att kliva upp ur sängen! God morgon jo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback