sunny days

Tjolahopp tjolahej.
SOLEN....


Jag tror jag älskar den mer än någonsin. När jag i vanlig ordning la mig i soffan kl 06.30    så såg jag att den sken över vattnet och trafiken var ännu utom syn, så jag funderade för en sekund av att njuta av denna fredagsmorgon längs promenadstråket..Men vad trodde jag själv? Så jag somnade i soffan tills pappa hade ringt en tredje gång. Då gav jag upp och vaknade till liv. Inte ens då hade jag karaktären att sätta på mig promenaddojorna för att gå ut.. "Jag ska bara....", flera timmar sitter jag FORTFARANDE här och "Ska bara...". Nu har jag iaf fått på mig kläder och startat två maskiner tvätt. Om en kvart ska jag börja promenera mot St: Erikshälsan för nå provsvar eller vad det kan ha varit. Så, let the sunshine shine on mee !

Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback