skor skor heeela daan

Ja idag har man vallat storasyrran på stan. Redan vid sju-tiden knackade hon i vardagsrummsväggen och meddelande att hon var vaken. Kl 10 befann vi oss i city och shoppingen var pågång att go mental. DOck inte för mig eftersom jag har ingenting i närheten av ekonomi. Men lika väl så kom jag hem med ett linne och ett par skor. Så tokigt då :) Syrran däremot, hon shoppade så det stod härliga till. Vi avnjöt en latinsk lunch i Kungshallen, romantiskt värre. Sen ansåg vi att vi förtjänade en chokladdesert på Avenyn i vårsolen, som idag inte visade sig vara så härligt varm som den senaste tiden, tyvärr.




Nu har syrran begett sig ut på egna äventyr, hon våldgästar en vän på Söder. Snart ska jag möta upp kusinen Hanna som dagen till ära varit på Dior-kurs så ikväll blir det vi som umgås, norrland-style.

Dagens inköp

   


Och dessa skor vill jag sälja. Jag har på senare tid go nuts och köpt allt för mycke skor och det är inte hälsosamt för min plånbok. Om detta nu beror på att jag bor i en stad med fantastiskt utbud av skor är ännu en olöst gåta, men jag tror det, så något ska bort och det får bli dessa. Oanvända, 7.5 cm klack, stlk 38.....
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Meeen! Jag ser ju för sjuk ut på bilden! hahahahahahahahahaha

2009-04-16 @ 09:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback