påsk och sool

Hej och hå. VÄdret har varit för härligt för att sitta inne och blogga så jag kör på ett mega-inlägg nu ist :)

Igår var det påsk ja. Underbart härlig dag må jag säga. Det börjades med en frukost på säng till min käraste,

 


Sen åkte vi ut till Nacka där hans föräldrar gästade hans gudmor. Där bjöds det på påsklunch, vin, snacks, middag och den godaste efterrätten. Solen skeen och hela eftermiddagen spenderades i solen.

  
 
 

När vi åkte hem fick vi ett påskägg med choklad från hans gudmors chokladbutik på Östermalm + 2 biobiljetter



Idag fick Jag frukost på säng. Sen tog vi en liten tur ner till vattnet. Satt oss på ett båtcafé och solade. Gudomligt härligt. Tror jag ska gå ut och fortsätta att pressa på gården. SOL SOL JÄTTESKÖNA SOOL!

   
Hoppas ni hade kul igår på festen, vänner ! :)

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eat shit baby! Vi ska ha "gla-gla-glaaassigt" när jag kommer :-)

2009-04-12 @ 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback