Oh my !

Nu har jag oljat in mig i sololja och tagit på en sommarklänning för att göra mig redo för lite pressning på gräsmattan.

Innan jag går och lägger mig tänkte jag kasta en hel hög med tidningar. Jag passerar bakgården för att komma till soptunnan för tidningar och mitt där på gräsmattan ligger en halvnaken topless kvinna i medelåldern. Jikes. Ehm. Jag skulle nog Inte sola topless såhär centralt, men det är ju andra sidan jag det (uppenbarligen Inte hon..) ;P
När jag kom in såg jag att tidningarna som jag burit över min inoljade arm har färgat av sig så jag hade ljusgråa märken över hela min arm. Vad ska grannarna som jag passerade tro ? ! :) Misshandlad -09 ?


Sol sol, jättesköna sool!

Kommentarer
Postat av: marre

Jag vill också ha sol och se halvnakna äldre kvinnor ;P

2009-04-24 @ 14:16:28
Postat av: Anonym

sv: Hahahha! I bet you doooo ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback