Norsjö i helgen !

.... nä det blev inte så ! :(

God Morgon kära medmänniskor.

Igårkväll fick jag en alldeles lysande idé. Efter lite snack med diverse vänner gällande helgen och dess festligheter så Kunde jag inte motstå idén att åka hem utan att säga det till någon, utan bara dyka upp som en oinbjuden gäst ( dock så tror jag att jag skulle vara bjuden :) ). Jag fixade och ordnade, men precis när jag skulle boka landade jag i verkligheten igen och insåg att Jag Har ju verkligen inte råd att lägga mina sista besparingar på en helgs raj-raj. Så nu har jag surat hela natten. Nåja. :(

Annars då... Jadu, vad skall denna helgen erbjuda? Inga stora utsvävningar skulle jag tippa. Fast ve, vet vad herr Sandell har i görningen.

Skulle gärna besöka
denna restaurangen igen. Gå in på hemsidan och titta på bilderna. Eller, åk till Stockholm och ät där. Helt fantastiskt häftig restaurang. Men som sagt, det får väl bli i mitt nästa liv, eller i Juni.

LateRs!

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback