men yääää man !

Innan jag stängde mina blå igår, i rytandes bitterhet över mitt befinnande i söder just gårkvällen så fick jag två sms, ett konkret " Jag älskar dig!" av Emma och ett " Jag vill spy och skaffa ett liv.." av syrran och jag kände genast att jag hade missat en hejdundrande kväll. Och när jag vaknade i morse hade jag ett meddelande att avlyssna på mobilsvaret, skönsång av okänd låt avslutandes med CARKAN I MISS YOU. Det fick ersätta den där morgonpussen som gör top of the day.

Idag har vi haft en riktig städar-dag. Eller Fredrik var en mer hängiven superstädare än mig. Innan jag ens hade hunit bli människa stod han i fönstret, gnuggade frenetiskt hela lägenhetens fönster som om det inte hade varit gjort sedan Kalla kriget, och fönstrerna blev plötsligt 10.000 gånger renare. Sedan kom dammsugaren och skurkäppen fram. Även gnugg-borsten. Men att han t.o.m skulle lägga sig raklång på golvet för att gnugga, det trodde jag dock inte om min halv-polle !

 

Så småningom ska jag byta om från mina helg-mjukiskläder till lite mer anständiga bio-kläder för vi ska nämligen lyxa till det med ett biobesök en söndagkväll som denna, woheeyyyyy!

LateRs!

Kommentarer
Postat av: Regina

Hej! hittade din blogg när jag satt och googlade på information om utbildning till resekonsult.

Du har inte lust att skriva ner lite här på din blogg om hur utbildningen går/gick till? vart studerar du? hur mycket kostar utbildningen? är det lätt att få jobb inom resebranschen och vad tjänar man ungefär? :) Det har alltid varit min dröm att få jobba inom resebranschen så skulle gärna vilja veta lite. jätte tacksam för svar! / Regina

2009-04-19 @ 17:28:59
Postat av: Anonym

om du vill svara på mina frågor som jag skrev i det förra inlägget kan du gärna mejla mig dom på [email protected], annars kan du ju bara skriva de här i inlägget som ett svar :)

2009-04-19 @ 17:40:09
Postat av: syster

ehh? say what? Någon måste ha snott min mobil för helt ärligt så har jag inte skickat ett sånt sms igår :-O Scary. Förstår att det är efter/inför vår nästa vistelse som ni städar så fint och era fönster..well, dom behövde gnuggas. men jag våga int säga nåt ;-P

2009-04-19 @ 18:20:47
Postat av: Anonym

sv: SYrran, I know I know men det gäller ju att ha orken med ;)

2009-04-19 @ 21:24:41
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback