men hey couchpotatoes.

Lördagkväll. Inge större kraftansträngningar en kväll som denna. Jag och Fredrik varvar dator/TV. Vi är som uppblåsta ballonger av Taco-middagen med chokladglass därpå. Blööäääee...För en gångs skull så är nog Norsjö mer partyparty ikväll än Svea RIkes hufvudstad.  Gissar på sängen så småningom. Ikväll har jag iaf ingen buss att somna på. För det var en jäkligt härlig tupplur natten till idag, påväg hem, vi och alla fulla/höga/glada/trötta människor. Sitter och lyssnar på Jennifer Rush i hörlurarna samtidigt som jag känner hur vitlökssmaken i munnen inte vill ge med sig trots en halvtimmas tandborstning. Lysterin, here I coome..Det där med vitlök borde narkotikaklassifieras i bruk på mer än 1 person. Inga kvällspussar ikväll inte. Och definitivt inga god morgon-älsklingspussar imorgon heller. Tragiskt öde vi möter, jag och Pellen.


 

Jag läste Expressen och fann en artikel om en 17-årig tjej som fått en dödsdom som hon bloggar om. Heartbreaking. Verkligen. Läs hennes blogg
här.

God Natt partypeople! :/

 
 

Ikväll, för ett år sedan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va söt Lollan är på den där bilden! Hon ser ut som den där skrattande åsnan på limtuben :-) (in a good way)

2009-04-19 @ 14:54:08
Postat av: Susanne

emilie går i min klass!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback