Lucky me, not lucky you.

God morgon.
Igår fick jag min andra och sista introduktionsdag på jobbet. Två dagar. Och det ska jag klara mig på. Tydligen.. Jag kommer att villa bort mig totalt när jag åker runt i Stockholm.. men det ordnar sig nog ;D
Igår fick jag iaf gå introduktion med en jättego tjej. Redan efter lunch hade samtalsämnena blivit mer privata och personliga, det är väl ett gott tecken :) Efter jobbet gick vi via Västermalmsgallerian för hon ville visa mig en affär där man kan äta gratis bröd "om man är lite hungrig.." ;) Så där gick vi och smakade bröd med olika vingretter.  När jag sedan kom hem var min husman i full rulle. Och vad ser jag? Han stryker min bomullströja från Gina Tricot. Det var så sött att jag var Tvungen att fota.

  



Somehow har jag turen med mig. De dagar jag är ledig stråålar solen, de dagar jag jobbar är det usch-väder. Och nu är dte ju påsk och tydligen påskparra i Norsjö, så alla ni vänner där borta, tänk på mig för jag ska tänka på er. Önska jag kunde vara med er :) Men jag ska ist på påskmiddag i Nacka. Ser jag fram emot :)

Nu ska jag slöa i soffan igen. Klockan är ju bara barnet än.

Puss


Kommentarer
Postat av: Erica

Men Fredde då!! hahaha :-)

Postat av: Anonym

sv: Charmigt som tusan ;P Han strök även sängkläderna ;)

2009-04-10 @ 09:56:27
URL: http://carkan.blogg.se/
Postat av: Linda

.. okej, där plockade han hem potten av charmpoäng iaf! haha :) vilken man du hittat carkan!

2009-04-10 @ 11:52:11
URL: http://gizzy.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haha, ja jag blev förvånad själv ;)

2009-04-10 @ 12:31:08
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback