idioter i en stad.

Back home again.

Allt gick glasklart när jags kulle åka mot T-centralen men jag kunde inte undvika felen för det, så jag gick upp vid helt fel uppgång så jag kände mig plötsligt helt vilsen. Men tillslut kom jag rätt så jag hann säga Hej till min guldklimp som jobbar extra länge ikväll för nå VIP-grejs...ett härligt mördarpass på 07.00-00.30. All day long. När jag sedan skulle ta mig till tåget ut mot Södermalm så var det en skum snubbe som började prata med mig i rulltrappan. När jag inte visade något intresse ställde han sig framför mig och blockerade min väg. Påstod att han kände igen mig, att vi var "in the same family" (Tho´he was BLACK).. Han följde efter mig längs perongen och tillslut sa jag klart och tydligt att jag Inte Var Intresserad Av Hans Tid, varpå han blev upprörd och höjde rösten mot mig och sa att han försökte vara trevlig och få kontakt. Just då kom mitt tåg som tur var..

SATC-filmen var såklart lika bra även denna gången. Jag fick träffa Bettans söta kompis Sarah, supergullig tjej. Efter vår nyttiga vistelse hos henne så gick vi tillsammans mot tåget och då var det ytterligare någon idiot som stod på ett "berg" intill vägkanten som kastade ner raketer mot oss. Jävla puckon!

Nu är jag iaf hemma och ska dricka en kopp tée och invänta Pellen.

Puss, natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback