I have a dream !

Som ni redan vet så drömmer jag ofta skumma drömmar. Det var en period då jag, nästan varje natt, drömde att Fredrik ville mig illa eller var elak mot mig. Nyfiken på vad detta betyder så tog jag kontakt med en drömanalytiker.


"Hej igen, Lena.
 
Jo, jag har sedan ett halvår varit i det bästa förhållandet och jag har aldrig varit så kär.
Men det har hänt vid Flera gånger att jag drömt att min pojkvän vill mig illa eller är allmänt nonchalant mot mig i situationer där jag räddar honom från döden.
 
Varför drömmer jag att han är elak och vill mig illa, när sanningen är så långt ifrån det som det går att komma ?
 
MVH//
Carolina"

Svar:

"Hejsan
svårt att säga men generellt handlar ju dina drömmar om dina känslor för honom inte hur ni har det.dvs du kan ha osäkerhetskänslor kring om han ska finnas kvar och ej såra dig. ganska så vanliga känslor ibörjan av en relation. jobba på din egen självkänsla i stor så kanske säkerheten öka även i kärlek. Kärlek är ofta lite osäkert i sig.

Drömmarna visar för dig din oro bara och handlar kanske mer om att du behöver se till att han inte är hela din grund för självkänsla och att du tillslut kan lita på att du även kan klara att förhållandet tar slut. Du är bara en människa.

Lena"

Mycket intressant, det där med drömmar ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback